Novi Sad
15.08.2011.
17:59 > 18:04
Grad ima zakonsku obavezu da propiše ekonomski najnižu cenu, a ne minimalnu cenu kako  gradonačelnik izjavljuje, kaže za Radio 021 predsednik Upravnog odbora Strukovnog udruženja taksi preduzetnika Milan Paunović.
  • sos

    23.08.2011 13:05
    pa sta vredi da se kupamo i mirisemo kada je cena 100 dinara a toliko ce ljudi uvek imati da plate
  • taxista

    16.08.2011 15:19
    namirisan svaki dan
    Svi vi koji se zalite da vam taksisti smrde,prde,puse u kolima, voze prljava kola is. NEMOJ TE ZVATI SOS TAXI. ima nas i cistih i urednih i kulturnih i za nijansu smo skuplji. Pa ako vam sve to smeta zovite nas. SVI znaju ko smo mi!!
  • 16.08.2011 14:34
    Ne bi ja tu nista diro
  • Tole

    16.08.2011 13:29
    Budite obrazovani, nemojte smrdeti na znoj, klimatizujte kola, cistite ih i spolja i iznutra, budite ljubazni, nemojte pusiti u kolima, pa TEK ONDA dizite cene!
  • Tiberius

    16.08.2011 10:30
    pitam se pitam, ako se usvoji poskupljenje taksi usluga, koliko ce taksista odluciti da kupi skuplje, bezbednije, udobnije itd vozilo i odrekne se zarade.
  • taksista

    16.08.2011 09:22
    NA SUD
    Ako moze u NIsu,Beogradu,Subotici moze i u Novom sadu! NA SUD. Pa ako treba i do strazbura. Zakon je jasan i na nasoj je strani. A posle traziti da nam se nadohnadi steta!
  • TRIGER

    16.08.2011 07:13
    Gradonačelnik
    Ja se zalažem da gradonačelnik Novog Sada mora da bude rođeni novosađanin, a ne Beograđanin. Ali ovaj naš je iz Pekama. Dali je korektno da jedan gradonačelnik koristi jednu izuzetno privatničku delatnost da sačuva socijalni mir u Gradu? I sve to na štetu taksi prevoznika.

    možda Rodni hoće da sufinansira iz budžeta taksiste? Kao što sufinansira JGSP.
  • semtex

    16.08.2011 05:34
    @Taksi preduzetnik
    Broj taksista se povecao preko svake mere...to ne treba da bude problem gradjana ovog grada.Uredbom grada prvo vam treba limitirati starost vozila na max 10god,uredbom drzave omoguciti vam nabavku i servis vozila za delatnost OSLOBODJENO CARINE I POREZA na 10god bez mogucnosti otudjenja, i pored ovoga uvesti obavezne fiskalne kase kako vecina ne bi mogla da varaju gradjane i strance pogotovo i naravno prepustiti cene trzistu.Vama bih savetovao udruzivanje u udruzenja slicna zadrugama gde ne bi primali polumutave indijance sa krs vozilima.
  • Nidža Novoselac

    16.08.2011 05:08
    Polovina taksista su propaliteti, šljam i narko dileri, kojima je taksiranje samo paravan za razne druge poslove. Druga polovina su ljudi koji se bore za golu egzistenciju. Katastrofa!
  • NS MADE

    15.08.2011 23:09
    PS
    GRAD UREDJUJE TAXI PREVOZ "ODLUKOM O TAXI PREVOZU".TE "ODLUKE" NIKAD NISU DONELE NIKAKVE PROMENE,PA JE DRZAVA DONELA NEKE ZAKONE KOJE PRIMORAVAJU LOKALNU SAMOUPRAVU DA BUDE EFIKASNIJA U TOJ OBLASTI.
    ONO STO JE PAVLICIC OVDE USPEO JESTE DA PREBACI SA SEBE NA TAXISTE ODGOVORNOST ZA PODIZANJE CENA.
    A TAXISTI RANIJE, PA NI SAD NISU IMALI UTICAJA U FORMIRANJU CENA, GAZDE UDRUZENJA SU TI KOJI SU ODREDJIVALI CENE.
    UREDJENJE DELOVANJA TAXI PREVOZA JE ODRAZ UREDJENJA DRZAVE .BAREM JE TAKO SVUDA U SVETU.
  • NS MADE

    15.08.2011 22:26
    povodom cena
    05.05.2011. DONETE SU IZMENE I DOPUNE REP. ZAKONA O DRUMSKOM PREVOZU I SAOBR. JEDNA OD NOVINA JE DA OPSTINA,GRAD, DONOSI MINIMALNU CENU TAXI PREVOZA,I MA KOLIKO VISOKU ILI NISKU CENU TRAZILI TAXISTI,GRADJANI ,GAZDE UDRUZENJA ,GRADSKO VECE, U OVOM SLUCAJU, ODREDJUJE CENU, A GRADONACELNIK JE DUZAN DA POTPISE,
    KADA STUPE NA SNAGU NOVE CENE KOJE VAZE ZA SVA UDRUZENJA ,NIKO PRI ZDRAVOJ PAMETI NECE SEDATI U KANTU OD AUTA NITI CE ZVATI UDRUZENJE KOJE IMA GOMILU OLDTAJMERA(NEGATIVAN KONTEXT).KAD ZA ISTE PARE MOZE SESTI U AUTO STAR SVEGA PAR GODINA.SVI KOJI I DALJE BUDU GURALI FILOZOFIJU STO JEFTINIJEG AUTA IZGUBICE.TAKO DA PODIZANJEM CENA PROFILISE SE VOZNI PARK (KO JE VISE ULOZIO U AUTO BOLJE PROLAZI).

    SAMI TAXISTI NIKAD I NISU IMALI UTICAJ NA CENE ALI TO JE VEC I DRUGA I DUGA PRICA.
  • Dr

    15.08.2011 21:50
    ličnu u zube
    Jako se trudim da ne koristim taxi usluge iz mnoštvo razloga (da ne nabrajam, malo bi bilo do jutra).
    Ko se sve nije dovukao da bude taxi vozač, samo nebo zna.
  • Nikola

    15.08.2011 21:30
    @Taksi Preduzetnik

    Jeste vi podrzali predlog za obavezan euro3 motor? Ako ste vec platiki 20k evrica vozilo, onda bih rekao da je euro3 ili vise. Sa tim zakonom verovatno bi nekoliko kolega sa losijim kolima.

    Sto se mene tice moze start biti 500 din, a km po gradu 400 din.
  • Igor

    15.08.2011 21:24
    Slažem se da vozila treba da su ok., ali iskreno radije ću se voziti u kršu po nižoj ceni jer para nemam zato mi potpuno odgovara SOS, a imaju i Dobra kola i pored krševa., a taksi koristi samo u uzuzetnim situacijama, kad vodim dete kod lekara i sl. Kad nam standard bude evropski neka onda budu to i cene i vozila.
  • Ekotaksi

    15.08.2011 21:15
    Privatni preduzetnik x 2
    Dzabe trošiš reči kolega.
    Ljudi su ovde većmom hejteri koji najlakše/najviše vole da posmatraju nas taksiste stereotipno.
    čast izuzecima
  • Dipl ing zžs - ekotaksi

    15.08.2011 21:07
    Taksi in ns
    Majo izražavanje ti je prelepo. GZ! :)
    Ja lepše ne bih opisao, iako svoj lebac zarađujem na asfaltu.
    +podržavam skroz periodičnu kontrolu znanja/kulture taksiste i reprezentativnosti vozača/vozila.
  • brana

    15.08.2011 21:05
    Podržavam taksiste ali pod uslovom da taksista može da bude samo RODJENI NOVOSADJANIN a ne da me vozaju dodjoši koji nemaju pojma ponažanju a kamoli gde da me voze (o ulicama i brojevima da i ne govorim).Kultura im je ravna nuli.
    Neuredni, puše u kolima i dr.Gde je gazda gde je inspekcija i dr. pozdrav
  • Taksi preduzetnik

    15.08.2011 21:01
    Bravo
    Odlučio sam da budem taksista. Kupio sam auto od 20.000 eura odredio cenu sa kojom ću moći da održavam auto,plaćam poreze, imam pristojnu platu... Posao krenuo radim odlično... Nakon nekog vremena pojavio se još jedan taxista sa autom od 10.000 eura i on stoji i gleda kako ja vozim. Da bi i on počeo da razrađuje posao odlučio je da spusti cenu. Mušterije su počele da prelaze kod njega i šta ću spustio sam i ja cenu na njegov nivo da bih sačuvao stranke. Radili smo mi tako kad pojavi se i treći taksista sa autom od 5000 eura. Stoji i gleda kako mi radimo. Odlučio je da spusti ceni i sve se ponovili. Stranke počele da prelaze kod njega, a mi smo onda isto morali da spistimo cenu na njegov nivo da sačuvamo stranke... I tako se pojavio i četvrti sa autom od 2000 eura i peti sa autom od 750 eura... I svaki pit oborili cenu. Šta mislite da se dalje dešavalo? Recite mi vaše mišljenje?
  • tadza

    15.08.2011 20:40
    @Maja i Anonimus
    draga Maja apsolutno si u pravu i meni je jako tesko sto nas ljudi vide u takvom svetlu, a cinjenica je da medju nama ima puno takvih, mada ja sebe ne vidim uopste u tom drustvu. Dodao bih jos na tvoj komentar i obavezno znanje jednog svetskog jezika, ali to ce kod nas biti tesko izvodljivo. @anonimus: ja vozim euro 3 a vec bih uzeo euro 4 ali iz cega covece, sa ovim cenama i ovolikim brojem taxista, mogu da ustedim jedino za euro 4 burrago
  • Nenad

    15.08.2011 20:04
    Podrska
    Podrska taksistima u borbi za njihova prava.
    Tacno je sve ovo sto ovaj gospodin kaze,i sramota je sta Pavlicic radi jadnim taksitima
    Da napomenem,nisam taksista ali ih u potpunosti podrzavam.Kad Misko moze da pravi monopol u svom Maxiju sto to ne mogu taksisti,kad je drzava to propisala ??
    Posto je Pavlicic i ekipa DS-G17+-LSV-SPO pokrala sve sto se pokrasti moze,i posto strahuju od besa gradjana,sada ne smeju da odobre ono sto je potpuno legitiman i legalan zahtev novosadskih taksista
    Na sledecim izborima glasacu za bilo koga drugog samo ne za ove 4 stranke i sve one koji budu bili u koaliciji sa njima
  • Pero

    15.08.2011 20:02
    Kartel
    Ja sa izvinjajem, ali svaki sporazum o cenama koji se postize u okviru jednog udruzenjama je tzv. kartelski sporazum i kao takav je suprotan Zakonu o zastiti konkurencije. Najludje je to sto tu cinjenicu ne znate ni vi taksisti, ni Rodni Troter koji bi trebalo da bude pravnik, ako ne gresim.
  • nsnn

    15.08.2011 19:42
    sto se niste ovako zalagali za odluku da morate da imate euro3/euro 4 motor? to vam je smetalo, sad kad ocete da nam uzmete pare , e onda se bunite opet sto grad nece da vam to omoguci, pa bunimo se i mi sto ocete da dizete cene, prvo uredite vozni park i sredite vozace pa onda dizite cene, a to sto je pola taxy vozila odavno za otpad, pogotovo SOS taxy koji ima ubedljivo najgori vozni park i gde se bojim za zivot kad god moram da sednem, al ste zato najglasniji sad, nek se bune ovi iz vip-a sa novim golfovima i pasatima od po 20-30 hiljada evra, za njih cu platiti vise. I sto ja kad sednem u taxy treba da slusam sinove manjace i da mislim oce su se skrsiti negde zbog polupismenog seljana koji vozi 90km/h veleslalom medju drugim autima, sta ce mo sa tim? ako vec placamo bar da dobijemo uslugu na nivou
  • Pera

    15.08.2011 19:41
    Nesto ta ekonomija ne funkcionise u Novom Sadu!
  • 15.08.2011 19:24
    A zašto taj pametni Paunović ne kaže da je u toj računici najveća stavka amortizacija(obnova) vozila za 5 godina. Vozite drtine iz sredine prošlog veka, ne želite euro 3, a hoćete evropske cene.
  • M

    15.08.2011 19:19
    Ma sta se izivljavate bre! Ako ste privatnici sami sebi podignite cenu, pa makar po cenu 8 sati visili na stajalistima bez musterija!
  • pera

    15.08.2011 19:04
    bahatos
    E bahati ste i bezobrazni. Sad mi je jedan taksista pricao ovu pricu sa revolucionarnim zarom u ocima koji je presao u preteci ton kad se nisam slozio sa njim.
    Kao nije dobro kad monopolista diktira cenu, ajmo na slobodno trziste, a kad nam to malo, onda daj trazi opet da neko izdiktira cenu.
    Ako vam se ne isplati da vozite za 100 dinara, zavrsite neke skole, pa nadjite posao za vise para.
    BTW za vreme exita ih nesto nisam cuo da se zale.
  • Maja

    15.08.2011 18:58
    Treba taksistima dozvoliti da prave cene koje zele, iskreno to mislim. Takodje iskreno mislim da im treba propisati minimalni kvalitet vozila, obavezati pranje kose, brijanje, kupanje svako jutro, zabraniti pusenje u vozilu, raditi ceste iznenadne testove na PAS... Obavezni strog ispit poznavanja grada... Nauciti ih sta je bahata voznja, i da to nije kvalitet, nauciti ih sta je to zmigavac, sta je puna linija, koje je mesto za zaustavljanje... I naravno, nesto sto bi odavno trebalo da se podrazumeva, izdavanje odgovarajucih racuna za svoje usluge. Nikome, dragi nasi taksisti, nije u koristi da vi vozite po ceni jednog pica u kaficu, ali nikome takodje nije milo sto ste dno drustva kad se radi o znanju svog posla, kulturi, manirima, vestini/kulturi voznje... Izvinjavam se izuzecima na ne bas lepim recima, ali treba da budu svesni da jesu izuzeci.
  • Dejan

    15.08.2011 18:21
    uslov
    Ukoliko grad propisuje minimalan kvalitet usluge on treba da odredi i minimalnu cenu da bi se taj minimalan kvalitet omogucio. Ako se sve prepusti trzistu moze se desiti da taksi vozila budu neugledna i neispravna a taksi vozaci bahati i nekulturni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna